Przetargi

„PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ DODATKOWYCH W ZESPOLE SZKÓŁ I PRZEDSZKOLA W TARNAWATCE W ROKU SZKOLNYM 2013 – 2014 W RAMACH PROJEKTU PT. WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH DZIECI I MŁODZIEŻY Z GMINY TARNAWATKA”

Tarnawatka: PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ DODATKOWYCH W ZESPOLE SZKÓŁ I PRZEDSZKOLA W TARNAWATCE W ROKU SZKOLNYM 2013 - 2014 W RAMACH PROJEKTU PT. WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH DZIECI I MŁODZIEŻY Z GMINY TARNAWATKA
Numer ogłoszenia: 211887 - 2013; data zamieszczenia: 11.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół i Przedszkola w Tarnawatce , Ul. Lubelska 62, 22-604 Tarnawatka, woj. lubelskie, tel. (084) 662 47 27 (92), faks (084) 662 47 92.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zsiptarnawatka.biposwiata.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ DODATKOWYCH W ZESPOLE SZKÓŁ I PRZEDSZKOLA W TARNAWATCE W ROKU SZKOLNYM 2013 - 2014 W RAMACH PROJEKTU PT. WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH DZIECI I MŁODZIEŻY Z GMINY TARNAWATKA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z II zadań: Zadanie I - 1 część, Zadanie II - 1 część.Łącznie 2 części. ZADANIE I Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla Szkoły Podstawowej w Tarnawatce w ramach projektu pt. WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH DZIECI I MŁODZIEŻY Z GMINY TARNAWATKA CZĘŚĆ VI: Zajęcia pozalekcyjne - z informatyki dla uczniów Szkoły Podstawowej. liczba grup - 1 grupa liczba uczniów w grupie - 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 ZADANIE II Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla Gimnazjum w Tarnawatce w ramach projektu pt. WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH DZIECI I MŁODZIEŻY Z GMINY TARNAWATKA CZĘŚĆ VI: Zajęcia pozalekcyjne - dziennikarsko - informatyczne dla uczniów Gimnazjum A) moduł zajęć dziennikarskich liczba grup - 1 grupa liczba uczniów w grupie - 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 30 B) moduł zajęć z informatyki liczba grup - 1 grupa liczba uczniów w grupie - 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 30 Zajęcia będą prowadzone w salach dydaktycznych w/w placówek, wyposażonych w miejsca do siedzenia, pisania i prowadzenia zajęć, przystosowanych dla odpowiedniej liczby uczestników, wyposażone w odpowiedni sprzęt techniczno-dydaktyczny. Pomieszczenia spełniają wymogi BHP, akustyczne, oświetleniowe, w okresie zimowym ogrzewane, posiadające zaplecze sanitarne. W ramach umowy Wykonawca jest zobowiązany: prowadzić zajęcia w dni nauki szkolnej bezpośrednio przed lub po zajęciach określonych planem lekcji i zajęć pozalekcyjnych w których uczniowie już uczestniczą, prowadzić dokumentację związaną z zajęciami, tj. listy obecności, dzienniki, i inne dokumenty niezbędne dla potrzeb realizacji projektu, opracować program zajęć na podstawie planu określonego przez Zamawiającego, sprawować opiekę nad uczniami w czasie zajęć. Wykonawca zobowiązany jest również do przeprowadzenia i analizy wstępnej i końcowej diagnozy kompetencji dla poszczególnych grup uczniów objętych zajęciami dydaktyczno wyrównawczymi tj. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami (wady wymowy, wady postawy, zaburzenia komunikacji społecznej, specyficzne trudności w czytaniu i pisaniu, trudności w zdobywaniu umiejętności matematycznych itd.). 5. W ramach umowy Wykonawca oprócz prowadzenia zajęć jest zobowiązany przestrzegać prawidłowej promocji projektu poprzez wywieszanie plakatów, posługiwanie się logotypami UE oraz POKL itp. w uzgodnieniu z organem prowadzącym daną placówkę szkolną, zgodnie z wymaganymi w tym zakresie wytycznymi. 6. W przypadku usprawiedliwionej nieobecności Wykonawca zapewni zastępstwo osoby prowadzącej o takich samych kwalifikacjach i umiejętnościach jak osoba nieobecna. Działania podjęte przez wykonawcę muszą być zgodne z wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 9.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda podania sposobu spełnienia tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla: ZADANIE I - część VI, Osoba powinna posiadać wykształcenie wyższe - z przygotowaniem pedagogicznym, dającym kwalifikacje do nauczania informatyki w szkole Dla:ZADANIE II - część VI, podpunkt A) moduł zajęć dziennikarskich Osoba powinna posiadać wykształcenie wyższe - z przygotowaniem pedagogicznym, dającym kwalifikacje do nauczania w szkole oraz uprawnienia do prowadzenia warsztatów dziennikarskich Dla: ZADANIE II - część VI, podpunkt B) moduł zajęć z informatyki Osoba powinna posiadać wykształcenie wyższe - z przygotowaniem pedagogicznym, dającym kwalifikacje do nauczania informatyki w szkole.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda podania sposobu spełnienia tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda podania sposobu spełnienia tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda podania sposobu spełnienia tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

załącznik nr 1 - formularz oferty załącznik nr 2 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, załącznik nr 3 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, załącznik nr 4 - wzór umowy(do zapoznania się), załącznik nr 5- wzór CV i deklaracji uczestnictwa w projekcie, załącznik nr 6 - oświadczenie o zaangażowaniu w inne projekty POKL, załącznik nr 7 - oświadczenie o zatrudnieniu w IP, załącznik nr 8 - wzór formularza do programu zajęć załącznik nr 9 - oświadczenie, o posiadaniu wymaganych uprawnień.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zsiptarnawatka.biposwiata.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół i Przedszkola w Tarnawatce, ul. Lubelska 62, 22-604 Tarnawatka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół i Przedszkola w Tarnawatce, ul. Lubelska 62, 22-604 Tarnawatka, pokój nr 11 Gimnazjum.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla Szkoły Podstawowej w Tarnawatce w ramach projektu pt. WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH DZIECI I MŁODZIEŻY Z GMINY TARNAWATKA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ VI: Zajęcia pozalekcyjne - z informatyki dla uczniów Szkoły Podstawowej. liczba grup - 1 grupa liczba uczniów w grupie - 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla Gimnazjum w Tarnawatce w ramach projektu pt. WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH DZIECI I MŁODZIEŻY Z GMINY TARNAWATKA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ VI: Zajęcia pozalekcyjne - dziennikarsko - informatyczne dla uczniów Gimnazjum A) moduł zajęć dziennikarskich liczba grup - 1 grupa liczba uczniów w grupie - 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 30 B) moduł zajęć z informatyki liczba grup - 1 grupa liczba uczniów w grupie - 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 30.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 11.10.2013
Dokument wytworzony przez: Dyrekcja
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Bernadeta Wołoszyńska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 11 października 2013 11:55
Dokument wprowadzony do BIP przez: Łukasz Litwińczuk
Ilość wyświetleń: 1539
11 października 2013 11:59 (Łukasz Litwińczuk) - Dodanie załącznika [zalacznik_9_oswiadczenie_o_posiadaniu_wymaganych_uprawnien__drugi_prz etag.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
11 października 2013 11:59 (Łukasz Litwińczuk) - Dodanie załącznika [zalacznik_8_opracowany_program_zajec_tarnawatka__drugi_przetarg.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
11 października 2013 11:59 (Łukasz Litwińczuk) - Dodanie załącznika [zalacznik_7_oswiadczenie_o_zatrudnieniu_w_ip_tarnawatka.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)