Przetargi

„PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ DODATKOWYCH W ZESPOLE SZKÓŁ I PRZEDSZKOLA W TARNAWATCE W ROKU SZKOLNYM 2013 – 2014 W RAMACH PROJEKTU PT. WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH DZIECI I MŁODZIEŻY Z GMINY TARNAWATKA”

Tarnawatka: Przeprowadzeniu zajęć dodatkowych w Zespole Szkół i Przedszkola w Tarnawatce w roku szkolnym 2013-2014 w ramach projektu pt. (WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH DZIECI I MŁODZIEŻY Z GMINY TARNAWATKA)
Numer ogłoszenia: 340486 - 2013; data zamieszczenia: 23.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół i Przedszkola w Tarnawatce , Ul. Lubelska 62, 22-604 Tarnawatka, woj. lubelskie, tel. (084) 662 47 27 (92), faks (084) 662 47 92.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsiptarnawatka.biposwiata.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzeniu zajęć dodatkowych w Zespole Szkół i Przedszkola w Tarnawatce w roku szkolnym 2013-2014 w ramach projektu pt. (WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH DZIECI I MŁODZIEŻY Z GMINY TARNAWATKA).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z III zadań: Zadanie I 8 części, Zadanie II 8 części, Zadanie III 1 część. Łącznie 17 części. ZADANIE I Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla Szkoły Podstawowej w Tarnawatce w ramach projektu pt. WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH DZIECI I MŁODZIEŻY Z GMINY TARNAWATKA CZĘŚĆ I: A. Zajęcia pozalekcyjne logopedyczne dla uczniów Szkoły Podstawowej liczba grup 4 grupy liczba uczniów w grupie 4 osoby liczba godzin przypadająca na jedną grupę 30 (łącznie 4 grupy 120 godzin) B. Zajęcia pozalekcyjne z psychologiem dla uczniów Szkoły Podstawowej. liczba grup 5 grup liczba uczniów w grupie 4 osoby liczba godzin przypadająca na jedną grupę 30 (łącznie 5 grup 150 godzin) CZĘŚĆ II: A. Zajęcia pozalekcyjne wyrównawcze dla uczniów osiągających słabsze wyniki w nauce z matematyki w Szkole Podstawowej liczba grup 1 grupa liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 30 B. Zajęcia pozalekcyjne z matematyki obowiązkowe dla uczniów kl. III Szkoły Podstawowej liczba grup 4 grupy liczba uczniów w grupie 3 grupy x 8 osób, 1 grupa x 6 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 30 (łącznie 4 grupy 120 godzin) C. Zajęcia pozalekcyjne z matematyki obowiązkowe dla uczniów kl. VI Szkoły Podstawowej liczba grup 4 grupy liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 30 (łącznie 4 grupy 120 godzin) D. Zajęcia pozalekcyjne z matematyki dla pozostałych uczniów Szkoły Podstawowej liczba grup 1 grupa liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 60 CZĘŚĆ III: A. Zajęcia pozalekcyjne z j. angielskiego obowiązkowe dla uczniów kl. VI Szkoły Podstawowej liczba grup 4 grupy liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 30 (łącznie 4 grupy 120 godzin) B. Zajęcia pozalekcyjne z j. angielskiego dla pozostałych uczniów Szkoły Podstawowej liczba grup 1 grupa liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 60 CZĘŚĆ IV: Zajęcia pozalekcyjne z języka polskiego dla uczniów Szkoły Podstawowej liczba grup 1 grupa liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 60 CZĘŚĆ V: Zajęcia pozalekcyjne z przyrody dla uczniów Szkoły Podstawowej liczba grup 1 grupa liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 60 CZĘŚĆ VI: Zajęcia pozalekcyjne z informatyki dla uczniów Szkoły Podstawowej. liczba grup 1 grupa liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 60 CZĘŚĆ VII: Zajęcia pozalekcyjne artystyczne dla uczniów Szkoły Podstawowej. liczba grup 1 grupa liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 60 CZĘŚĆ VIII: Zajęcia pozalekcyjne rekreacyjno ruchowe dla uczniów Szkoły Podstawowej liczba grup 1 grupa liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 60 ZADANIE II Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla Gimnazjum w Tarnawatce w ramach projektu pt. WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH DZIECI I MŁODZIEŻY Z GMINY TARNAWATKA CZĘŚĆ I: A. Zajęcia pozalekcyjne logopedyczne dla uczniów Gimnazjum liczba grup 3 grupy liczba uczniów w grupie 4 osoby liczba godzin przypadająca na jedną grupę 30 (łącznie 3 grupy 90 godzin) B. Zajęcia pozalekcyjne z psychologiem dla uczniów Gimnazjum. liczba grup 5 grup liczba uczniów w grupie 4 osoby liczba godzin przypadająca na jedną grupę 30 (łącznie 5 grup 150 godzin) CZĘŚĆ II: A. Zajęcia pozalekcyjne wyrównawcze dla uczniów osiągających słabsze wyniki w nauce z matematyki w Gimnazjum liczba grup 1 grupa liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 30 B. Zajęcia pozalekcyjne z matematyki obowiązkowe dla uczniów kl. III Gimnazjum liczba grup 5 grup liczba uczniów w grupie 7osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 30 (łącznie 5 grup - 150 godzin) CZĘŚĆ III: A. Zajęcia pozalekcyjne z j. angielskiego dla uczniów kl. III Gimnazjum liczba grup 2 grupy liczba uczniów w grupie 7 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 30 (łącznie 2 grupy 60 godzin) B Zajęcia pozalekcyjne z j. niemieckiego dla uczniów kl. III Gimnazjum liczba grup 3 grupy liczba uczniów w grupie 7 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 30 (łącznie 3 grupy 90 godzin) CZĘŚĆ IV: A. Zajęcia pozalekcyjne z chemii dla uczniów Gimnazjum liczba grup 1 grupa liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 60 B. Zajęcia pozalekcyjne z geografii dla uczniów Gimnazjum liczba grup 1 grupa liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 60 C. Zajęcia pozalekcyjne z fizyki dla uczniów Gimnazjum liczba grup 1 grupa liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 60 D. Zajęcia pozalekcyjne z biologii dla uczniów Gimnazjum liczba grup 1 grupa liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 60 CZĘŚĆ V: Zajęcia pozalekcyjne artystyczne dla uczniów Gimnazjum liczba grup 1 grupa liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 60 CZĘŚĆ VI: Zajęcia pozalekcyjne dziennikarsko informatyczne dla uczniów Gimnazjum A. moduł zajęć dziennikarskich liczba grup 1 grupa liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 30 B. moduł zajęć z informatyki liczba grup 1 grupa liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 30 CZĘŚĆ VII: Zajęcia pozalekcyjne z historii dla uczniów Gimnazjum liczba grup 1 grupa liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 60 CZĘŚĆ VIII: Zajęcia pozalekcyjne rekreacyjno ruchowe dla uczniów Gimnazjum. liczba grup 2 grupy liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 60 (łącznie 2 grupy 120 godzin) ZADANIE III Szkolny Ośrodek Karier dla Gimnazjum w Tarnawatce w ramach projektu pt. WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH DZIECI I MŁODZIEŻY Z GMINY TARNAWATKA CZĘŚĆ I: Zajęcia pozalekcyjne z doradcą zawodowym dla uczniów Gimnazjum liczba grup 4 grupy liczba uczniów w grupie 3 grupy x 10 osób, 1 grupa x 5 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 60 (4 grupy 240 godzin + 60 godz. zajęć indywidualnych, łącznie 300 godzin) Zajęcia będą prowadzone w salach dydaktycznych w/w placówek, wyposażonych w miejsca do siedzenia, pisania i prowadzenia zajęć, przystosowanych dla odpowiedniej liczby uczestników, wyposażone w odpowiedni sprzęt techniczno- dydaktyczny. Pomieszczenia spełniają wymogi BHP, akustyczne, oświetleniowe, w okresie zimowym ogrzewane, posiadające zaplecze sanitarne. W ramach umowy Wykonawca jest zobowiązany: prowadzić zajęcia w dni nauki szkolnej bezpośrednio przed lub po zajęciach określonych planem lekcji i zajęć pozalekcyjnych w których uczniowie już uczestniczą, prowadzić dokumentację związaną z zajęciami, tj. listy obecności, dzienniki, i inne dokumenty niezbędne dla potrzeb realizacji projektu, opracować program zajęć na podstawie planu określonego przez Zamawiającego, sprawować opiekę nad uczniami w czasie zajęć. Wykonawca zobowiązany jest również do przeprowadzenia i analizy wstępnej i końcowej diagnozy kompetencji dla poszczególnych grup uczniów objętych zajęciami dydaktyczno wyrównawczymi tj. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami (wady wymowy, wady postawy, zaburzenia komunikacji społecznej, specyficzne trudności w czytaniu i pisaniu, trudności w zdobywaniu umiejętności matematycznych itd.). W ramach umowy Wykonawca oprócz prowadzenia zajęć jest zobowiązany przestrzegać prawidłowej promocji projektu poprzez wywieszanie plakatów, posługiwanie się logotypami UE oraz POKL itp. w uzgodnieniu z organem prowadzącym daną placówkę szkolną, zgodnie z wymaganymi w tym zakresie wytycznymi. W przypadku usprawiedliwionej nieobecności Wykonawca zapewni zastępstwo osoby prowadzącej o takich samych kwalifikacjach i umiejętnościach jak osoba nieobecna. Działania podjęte przez wykonawcę muszą być zgodne z wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda podania sposobu spełniania tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla: ZADANIE I - część I, podpunkt A) Osoba powinna posiadać wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, dającym kwalifikacje i uprawnienia do prowadzenia zajęć logopedycznych. Dla: ZADANIE I - część I, podpunkt B) Osoba posiadająca wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, dającym kwalifikacje i uprawnienia do prowadzenia poradnictwa psychologicznego. Dla: ZADANIE I - część II, podpunkt A) Osoba powinna posiadać wykształcenie wyższe - specjalność: nauczanie matematyki z przygotowaniem pedagogicznym, dającym kwalifikacje do nauczania matematyki w szkole podstawowej. Dla: ZADANIE I - część II, podpunkt B) Osoba powinna posiadać wykształcenie wyższe - specjalność: nauczanie matematyki z przygotowaniem pedagogicznym, dającym kwalifikacje do nauczania matematyki w szkole podstawowej w zakresie edukacji wczesnoszkolnej (kl. 3 SP). Dla: ZADANIE I - część II, podpunkt C) Osoba powinna posiadać wykształcenie wyższe - specjalność: nauczanie matematyki z przygotowaniem pedagogicznym, dającym kwalifikacje do nauczania matematyki w szkole podstawowej (kl. VI). Dla: ZADANIE I - część II, podpunkt D) Osoba powinna posiadać wykształcenie wyższe - specjalność: nauczanie matematyki z przygotowaniem pedagogicznym, dającym kwalifikacje do nauczania matematyki w szkole podstawowej. Dla: ZADANIE I - część III, podpunkt A) Osoba powinna posiadać wykształcenie wyższe - specjalność: filologia angielska z przygotowaniem pedagogicznym, dającym kwalifikacje do nauczania języka angielskiego w szkole. Dla: ZADANIE I - część III, podpunkt B) Osoba powinna posiadać wykształcenie wyższe - specjalność: filologia angielska z przygotowaniem pedagogicznym, dającym kwalifikacje do nauczania języka angielskiego w szkole. Dla: ZADANIE I - część IV, Osoba powinna posiadać wykształcenie wyższe - specjalność: filologia polska z przygotowaniem pedagogicznym, dającym kwalifikacje do nauczania języka polskiego w szkole. Dla: ZADANIE I - część V, Osoba powinna posiadać wykształcenie wyższe - z przygotowaniem pedagogicznym, dającym kwalifikacje do nauczania przyrody w szkole. Dla: ZADANIE I - część VI, Osoba powinna posiadać wykształcenie wyższe - z przygotowaniem pedagogicznym, dającym kwalifikacje do nauczania informatyki w szkole Dla: ZADANIE I - część VII, Osoba powinna posiadać wykształcenie wyższe - z przygotowaniem pedagogicznym, dającym kwalifikacje do nauczania w szkole oraz uprawnienia do prowadzenia zajęć artystycznych. Dla: ZADANIE I - część VIII, Osoba powinna posiadać wykształcenie wyższe - z przygotowaniem pedagogicznym, dającym kwalifikacje do nauczania w szkole oraz uprawnienia do prowadzenia zajęć rekreacyjno - ruchowych. Dla: ZADANIE II - część I, podpunkt A) Osoba powinna posiadać wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, dającym kwalifikacje i uprawnienia do prowadzenia zajęć logopedycznych. Dla: ZADANIE II - część I, podpunkt B) Osoba posiadająca wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, dającym kwalifikacje i uprawnienia do prowadzenia poradnictwa psychologicznego. Dla: ZADANIE II - część II, podpunkt A) Osoba powinna posiadać wykształcenie wyższe - specjalność: nauczanie matematyki z przygotowaniem pedagogicznym, dającym kwalifikacje do nauczania matematyki w gimnazjum. Dla: ZADANIE II - część II, podpunkt B) Osoba powinna posiadać wykształcenie wyższe - specjalność: nauczanie matematyki z przygotowaniem pedagogicznym, dającym kwalifikacje do nauczania matematyki w gimnazjum. Dla: ZADANIE II - część III, podpunkt A) Osoba powinna posiadać wykształcenie wyższe - specjalność: filologia angielska z przygotowaniem pedagogicznym, dającym kwalifikacje do nauczania języka angielskiego w szkole. Dla: ZADANIE II - część III, podpunkt B) Osoba powinna posiadać wykształcenie wyższe - specjalność: filologia germańska z przygotowaniem pedagogicznym, dającym kwalifikacje do nauczania języka niemieckiego w szkole. Dla: ZADANIE II - część IV, podpunkt A) Osoba powinna posiadać wykształcenie wyższe - z przygotowaniem pedagogicznym, dającym kwalifikacje do nauczania w gimnazjum i uprawnienia do nauczania chemii. Dla: ZADANIE II - część IV, podpunkt B) Osoba powinna posiadać wykształcenie wyższe - z przygotowaniem pedagogicznym, dającym kwalifikacje do nauczania w gimnazjum i uprawnienia do nauczania geografii. Dla: ZADANIE II - część IV, podpunkt C) Osoba powinna posiadać wykształcenie wyższe - z przygotowaniem pedagogicznym, dającym kwalifikacje do nauczania w gimnazjum i uprawnienia do nauczania fizyki. Dla: ZADANIE II - część IV, podpunkt D) Osoba powinna posiadać wykształcenie wyższe - z przygotowaniem pedagogicznym, dającym kwalifikacje do nauczania w gimnazjum i uprawnienia do nauczania biologii. Dla: ZADANIE II - część V Osoba powinna posiadać wykształcenie wyższe - z przygotowaniem pedagogicznym, dającym kwalifikacje do nauczania w szkole oraz uprawnienia do prowadzenia zajęć artystycznych. Dla: ZADANIE II - część VI, podpunkt A) moduł zajęć dziennikarskich Osoba powinna posiadać wykształcenie wyższe - z przygotowaniem pedagogicznym, dającym kwalifikacje do nauczania w szkole oraz uprawnienia do prowadzenia warsztatów dziennikarskich Dla: ZADANIE II - część VI, podpunkt B) moduł zajęć z informatyki Osoba powinna posiadać wykształcenie wyższe - z przygotowaniem pedagogicznym, dającym kwalifikacje do nauczania informatyki w szkole. Dla: ZADANIE II - część VII, Osoba powinna posiadać wykształcenie wyższe - z przygotowaniem pedagogicznym, dającym kwalifikacje do nauczania w gimnazjum i uprawnienia do nauczania historii. Dla: ZADANIE II - część VIII Osoba powinna posiadać wykształcenie wyższe - z przygotowaniem pedagogicznym, dającym kwalifikacje do nauczania w szkole oraz uprawnienia do prowadzenia zajęć rekreacyjno - ruchowych. Dla: ZADANIE III - część I, Osoba powinna posiadać wykształcenie wyższe - z przygotowaniem pedagogicznym, posiadającym uprawnienia do prowadzenia doradztwa zawodowego/przedsiębiorczości.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda podania sposobu spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda podania sposobu spełniania tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda podania sposobu spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

załącznik nr 1 - formularz oferty załącznik nr 2 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, załącznik nr 3 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, załącznik nr 4 - wzór umowy(do zapoznania się), załącznik nr 5- wzór CV i deklaracji uczestnictwa w projekcie, załącznik nr 6 - oświadczenie o zaangażowaniu w inne projekty POKL, załącznik nr 7 - oświadczenie o zatrudnieniu w IP, załącznik nr 8 - wzór formularza do programu zajęć załącznik nr 9 - oświadczenie, o posiadaniu wymaganych uprawnień.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsiptarnawatka.biposwiata.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół i Przedszkola w Tarnawatce, ul. Lubelska 62, 22-604 Tarnawatka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół i Przedszkola w Tarnawatce, ul. Lubelska 62, 22-604 Tarnawatka, pokój nr 11 (gimnazjum).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla Szkoły Podstawowej w Tarnawatce w ramach projektu pt. WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH DZIECI I MŁODZIEŻY Z GMINY TARNAWATKA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I: A. Zajęcia pozalekcyjne logopedyczne dla uczniów Szkoły Podstawowej liczba grup 4 grupy liczba uczniów w grupie 4 osoby liczba godzin przypadająca na jedną grupę 30 (łącznie 4 grupy 120 godzin) B. Zajęcia pozalekcyjne z psychologiem dla uczniów Szkoły Podstawowej. liczba grup 5 grup liczba uczniów w grupie 4 osoby liczba godzin przypadająca na jedną grupę 30 (łącznie 5 grup 150 godzin) CZĘŚĆ II: A. Zajęcia pozalekcyjne wyrównawcze dla uczniów osiągających słabsze wyniki w nauce z matematyki w Szkole Podstawowej liczba grup 1 grupa liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 30 B. Zajęcia pozalekcyjne z matematyki obowiązkowe dla uczniów kl. III Szkoły Podstawowej liczba grup 4 grupy liczba uczniów w grupie 3 grupy x 8 osób, 1 grupa x 6 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 30 (łącznie 4 grupy 120 godzin) C. Zajęcia pozalekcyjne z matematyki obowiązkowe dla uczniów kl. VI Szkoły Podstawowej liczba grup 4 grupy liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 30 (łącznie 4 grupy 120 godzin) D. Zajęcia pozalekcyjne z matematyki dla pozostałych uczniów Szkoły Podstawowej liczba grup 1 grupa liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 60 CZĘŚĆ III: A. Zajęcia pozalekcyjne z j. angielskiego obowiązkowe dla uczniów kl. VI Szkoły Podstawowej liczba grup 4 grupy liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 30 (łącznie 4 grupy 120 godzin) B. Zajęcia pozalekcyjne z j. angielskiego dla pozostałych uczniów Szkoły Podstawowej liczba grup 1 grupa liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 60 CZĘŚĆ IV: Zajęcia pozalekcyjne z języka polskiego dla uczniów Szkoły Podstawowej liczba grup 1 grupa liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 60 CZĘŚĆ V: Zajęcia pozalekcyjne z przyrody dla uczniów Szkoły Podstawowej liczba grup 1 grupa liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 60 CZĘŚĆ VI: Zajęcia pozalekcyjne z informatyki dla uczniów Szkoły Podstawowej. liczba grup 1 grupa liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 60 CZĘŚĆ VII: Zajęcia pozalekcyjne artystyczne dla uczniów Szkoły Podstawowej. liczba grup 1 grupa liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 60 CZĘŚĆ VIII: Zajęcia pozalekcyjne rekreacyjno ruchowe dla uczniów Szkoły Podstawowej liczba grup 1 grupa liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 60.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla Gimnazjum w Tarnawatce w ramach projektu pt. WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH DZIECI I MŁODZIEŻY Z GMINY TARNAWATKA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I: A. Zajęcia pozalekcyjne logopedyczne dla uczniów Gimnazjum liczba grup 3 grupy liczba uczniów w grupie 4 osoby liczba godzin przypadająca na jedną grupę 30 (łącznie 3 grupy 90 godzin) B. Zajęcia pozalekcyjne z psychologiem dla uczniów Gimnazjum. liczba grup 5 grup liczba uczniów w grupie 4 osoby liczba godzin przypadająca na jedną grupę 30 (łącznie 5 grup 150 godzin) CZĘŚĆ II: A. Zajęcia pozalekcyjne wyrównawcze dla uczniów osiągających słabsze wyniki w nauce z matematyki w Gimnazjum liczba grup 1 grupa liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 30 B. Zajęcia pozalekcyjne z matematyki obowiązkowe dla uczniów kl. III Gimnazjum liczba grup 5 grup liczba uczniów w grupie 7osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 30 (łącznie 5 grup - 150 godzin) CZĘŚĆ III: A. Zajęcia pozalekcyjne z j. angielskiego dla uczniów kl. III Gimnazjum liczba grup 2 grupy liczba uczniów w grupie 7 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 30 (łącznie 2 grupy 60 godzin) B Zajęcia pozalekcyjne z j. niemieckiego dla uczniów kl. III Gimnazjum liczba grup 3 grupy liczba uczniów w grupie 7 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 30 (łącznie 3 grupy 90 godzin) CZĘŚĆ IV: A. Zajęcia pozalekcyjne z chemii dla uczniów Gimnazjum liczba grup 1 grupa liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 60 B. Zajęcia pozalekcyjne z geografii dla uczniów Gimnazjum liczba grup 1 grupa liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 60 C. Zajęcia pozalekcyjne z fizyki dla uczniów Gimnazjum liczba grup 1 grupa liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 60 D. Zajęcia pozalekcyjne z biologii dla uczniów Gimnazjum liczba grup 1 grupa liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 60 CZĘŚĆ V: Zajęcia pozalekcyjne artystyczne dla uczniów Gimnazjum liczba grup 1 grupa liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 60 CZĘŚĆ VI: Zajęcia pozalekcyjne dziennikarsko informatyczne dla uczniów Gimnazjum A. moduł zajęć dziennikarskich liczba grup 1 grupa liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 30 B. moduł zajęć z informatyki liczba grup 1 grupa liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 30 CZĘŚĆ VII: Zajęcia pozalekcyjne z historii dla uczniów Gimnazjum liczba grup 1 grupa liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 60 CZĘŚĆ VIII: Zajęcia pozalekcyjne rekreacyjno ruchowe dla uczniów Gimnazjum. liczba grup 2 grupy liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 60 (łącznie 2 grupy 120 godzin).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szkolny Ośrodek Karier dla Gimnazjum w Tarnawatce w ramach projektu pt. WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH DZIECI I MŁODZIEŻY Z GMINY TARNAWATKA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I: Zajęcia pozalekcyjne z doradcą zawodowym dla uczniów Gimnazjum liczba grup 4 grupy liczba uczniów w grupie 3 grupy x 10 osób, 1 grupa x 5 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 60 (4 grupy 240 godzin + 60 godz. zajęć indywidualnych, łącznie 300 godzin).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 23,08,2013
Dokument wytworzony przez: Dyrekcja
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Bernadeta Wołoszyńska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 23 sierpnia 2013 10:23
Dokument wprowadzony do BIP przez: Marek Czerwonka
Ilość wyświetleń: 2009
23 sierpnia 2013 10:32 (Marek Czerwonka) - Dodanie załącznika [zalacznik_9_oswiadczenie_o_posiadaniu_wymaganych_uprawnien_.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
23 sierpnia 2013 10:32 (Marek Czerwonka) - Dodanie załącznika [zalacznik_8_opracowany_program_zajec_tarnawatka.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
23 sierpnia 2013 10:32 (Marek Czerwonka) - Dodanie załącznika [zalacznik_7_oswiadczenie_o_zatrudnieniu_w_ip_tarnawatka.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)