Tarnawatka: Przeprowadzeniu zajęć dodatkowych w Zespole Szkół i Przedszkola w Tarnawatce w roku szkolnym 2013-2014 w ramach projektu pt. (WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH DZIECI I MŁODZIEŻY Z GMINY TARNAWATKA)
Numer ogłoszenia: 340486 - 2013; data zamieszczenia: 23.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół i Przedszkola w Tarnawatce , Ul. Lubelska 62, 22-604 Tarnawatka, woj. lubelskie, tel. (084) 662 47 27 (92), faks (084) 662 47 92.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzeniu zajęć dodatkowych w Zespole Szkół i Przedszkola w Tarnawatce w roku szkolnym 2013-2014 w ramach projektu pt. (WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH DZIECI I MŁODZIEŻY Z GMINY TARNAWATKA).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z III zadań: Zadanie I 8 części, Zadanie II 8 części, Zadanie III 1 część. Łącznie 17 części. ZADANIE I Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla Szkoły Podstawowej w Tarnawatce w ramach projektu pt. WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH DZIECI I MŁODZIEŻY Z GMINY TARNAWATKA CZĘŚĆ I: A. Zajęcia pozalekcyjne logopedyczne dla uczniów Szkoły Podstawowej liczba grup 4 grupy liczba uczniów w grupie 4 osoby liczba godzin przypadająca na jedną grupę 30 (łącznie 4 grupy 120 godzin) B. Zajęcia pozalekcyjne z psychologiem dla uczniów Szkoły Podstawowej. liczba grup 5 grup liczba uczniów w grupie 4 osoby liczba godzin przypadająca na jedną grupę 30 (łącznie 5 grup 150 godzin) CZĘŚĆ II: A. Zajęcia pozalekcyjne wyrównawcze dla uczniów osiągających słabsze wyniki w nauce z matematyki w Szkole Podstawowej liczba grup 1 grupa liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 30 B. Zajęcia pozalekcyjne z matematyki obowiązkowe dla uczniów kl. III Szkoły Podstawowej liczba grup 4 grupy liczba uczniów w grupie 3 grupy x 8 osób, 1 grupa x 6 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 30 (łącznie 4 grupy 120 godzin) C. Zajęcia pozalekcyjne z matematyki obowiązkowe dla uczniów kl. VI Szkoły Podstawowej liczba grup 4 grupy liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 30 (łącznie 4 grupy 120 godzin) D. Zajęcia pozalekcyjne z matematyki dla pozostałych uczniów Szkoły Podstawowej liczba grup 1 grupa liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 60 CZĘŚĆ III: A. Zajęcia pozalekcyjne z j. angielskiego obowiązkowe dla uczniów kl. VI Szkoły Podstawowej liczba grup 4 grupy liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 30 (łącznie 4 grupy 120 godzin) B. Zajęcia pozalekcyjne z j. angielskiego dla pozostałych uczniów Szkoły Podstawowej liczba grup 1 grupa liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 60 CZĘŚĆ IV: Zajęcia pozalekcyjne z języka polskiego dla uczniów Szkoły Podstawowej liczba grup 1 grupa liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 60 CZĘŚĆ V: Zajęcia pozalekcyjne z przyrody dla uczniów Szkoły Podstawowej liczba grup 1 grupa liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 60 CZĘŚĆ VI: Zajęcia pozalekcyjne z informatyki dla uczniów Szkoły Podstawowej. liczba grup 1 grupa liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 60 CZĘŚĆ VII: Zajęcia pozalekcyjne artystyczne dla uczniów Szkoły Podstawowej. liczba grup 1 grupa liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 60 CZĘŚĆ VIII: Zajęcia pozalekcyjne rekreacyjno ruchowe dla uczniów Szkoły Podstawowej liczba grup 1 grupa liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 60 ZADANIE II Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla Gimnazjum w Tarnawatce w ramach projektu pt. WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH DZIECI I MŁODZIEŻY Z GMINY TARNAWATKA CZĘŚĆ I: A. Zajęcia pozalekcyjne logopedyczne dla uczniów Gimnazjum liczba grup 3 grupy liczba uczniów w grupie 4 osoby liczba godzin przypadająca na jedną grupę 30 (łącznie 3 grupy 90 godzin) B. Zajęcia pozalekcyjne z psychologiem dla uczniów Gimnazjum. liczba grup 5 grup liczba uczniów w grupie 4 osoby liczba godzin przypadająca na jedną grupę 30 (łącznie 5 grup 150 godzin) CZĘŚĆ II: A. Zajęcia pozalekcyjne wyrównawcze dla uczniów osiągających słabsze wyniki w nauce z matematyki w Gimnazjum liczba grup 1 grupa liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 30 B. Zajęcia pozalekcyjne z matematyki obowiązkowe dla uczniów kl. III Gimnazjum liczba grup 5 grup liczba uczniów w grupie 7osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 30 (łącznie 5 grup - 150 godzin) CZĘŚĆ III: A. Zajęcia pozalekcyjne z j. angielskiego dla uczniów kl. III Gimnazjum liczba grup 2 grupy liczba uczniów w grupie 7 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 30 (łącznie 2 grupy 60 godzin) B Zajęcia pozalekcyjne z j. niemieckiego dla uczniów kl. III Gimnazjum liczba grup 3 grupy liczba uczniów w grupie 7 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 30 (łącznie 3 grupy 90 godzin) CZĘŚĆ IV: A. Zajęcia pozalekcyjne z chemii dla uczniów Gimnazjum liczba grup 1 grupa liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 60 B. Zajęcia pozalekcyjne z geografii dla uczniów Gimnazjum liczba grup 1 grupa liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 60 C. Zajęcia pozalekcyjne z fizyki dla uczniów Gimnazjum liczba grup 1 grupa liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 60 D. Zajęcia pozalekcyjne z biologii dla uczniów Gimnazjum liczba grup 1 grupa liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 60 CZĘŚĆ V: Zajęcia pozalekcyjne artystyczne dla uczniów Gimnazjum liczba grup 1 grupa liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 60 CZĘŚĆ VI: Zajęcia pozalekcyjne dziennikarsko informatyczne dla uczniów Gimnazjum A. moduł zajęć dziennikarskich liczba grup 1 grupa liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 30 B. moduł zajęć z informatyki liczba grup 1 grupa liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 30 CZĘŚĆ VII: Zajęcia pozalekcyjne z historii dla uczniów Gimnazjum liczba grup 1 grupa liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 60 CZĘŚĆ VIII: Zajęcia pozalekcyjne rekreacyjno ruchowe dla uczniów Gimnazjum. liczba grup 2 grupy liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 60 (łącznie 2 grupy 120 godzin) ZADANIE III Szkolny Ośrodek Karier dla Gimnazjum w Tarnawatce w ramach projektu pt. WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH DZIECI I MŁODZIEŻY Z GMINY TARNAWATKA CZĘŚĆ I: Zajęcia pozalekcyjne z doradcą zawodowym dla uczniów Gimnazjum liczba grup 4 grupy liczba uczniów w grupie 3 grupy x 10 osób, 1 grupa x 5 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 60 (4 grupy 240 godzin + 60 godz. zajęć indywidualnych, łącznie 300 godzin) Zajęcia będą prowadzone w salach dydaktycznych w/w placówek, wyposażonych w miejsca do siedzenia, pisania i prowadzenia zajęć, przystosowanych dla odpowiedniej liczby uczestników, wyposażone w odpowiedni sprzęt techniczno- dydaktyczny. Pomieszczenia spełniają wymogi BHP, akustyczne, oświetleniowe, w okresie zimowym ogrzewane, posiadające zaplecze sanitarne. W ramach umowy Wykonawca jest zobowiązany: prowadzić zajęcia w dni nauki szkolnej bezpośrednio przed lub po zajęciach określonych planem lekcji i zajęć pozalekcyjnych w których uczniowie już uczestniczą, prowadzić dokumentację związaną z zajęciami, tj. listy obecności, dzienniki, i inne dokumenty niezbędne dla potrzeb realizacji projektu, opracować program zajęć na podstawie planu określonego przez Zamawiającego, sprawować opiekę nad uczniami w czasie zajęć. Wykonawca zobowiązany jest również do przeprowadzenia i analizy wstępnej i końcowej diagnozy kompetencji dla poszczególnych grup uczniów objętych zajęciami dydaktyczno wyrównawczymi tj. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami (wady wymowy, wady postawy, zaburzenia komunikacji społecznej, specyficzne trudności w czytaniu i pisaniu, trudności w zdobywaniu umiejętności matematycznych itd.). W ramach umowy Wykonawca oprócz prowadzenia zajęć jest zobowiązany przestrzegać prawidłowej promocji projektu poprzez wywieszanie plakatów, posługiwanie się logotypami UE oraz POKL itp. w uzgodnieniu z organem prowadzącym daną placówkę szkolną, zgodnie z wymaganymi w tym zakresie wytycznymi. W przypadku usprawiedliwionej nieobecności Wykonawca zapewni zastępstwo osoby prowadzącej o takich samych kwalifikacjach i umiejętnościach jak osoba nieobecna. Działania podjęte przez wykonawcę muszą być zgodne z wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie żąda podania sposobu spełniania tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla: ZADANIE I - część I, podpunkt A) Osoba powinna posiadać wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, dającym kwalifikacje i uprawnienia do prowadzenia zajęć logopedycznych. Dla: ZADANIE I - część I, podpunkt B) Osoba posiadająca wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, dającym kwalifikacje i uprawnienia do prowadzenia poradnictwa psychologicznego. Dla: ZADANIE I - część II, podpunkt A) Osoba powinna posiadać wykształcenie wyższe - specjalność: nauczanie matematyki z przygotowaniem pedagogicznym, dającym kwalifikacje do nauczania matematyki w szkole podstawowej. Dla: ZADANIE I - część II, podpunkt B) Osoba powinna posiadać wykształcenie wyższe - specjalność: nauczanie matematyki z przygotowaniem pedagogicznym, dającym kwalifikacje do nauczania matematyki w szkole podstawowej w zakresie edukacji wczesnoszkolnej (kl. 3 SP). Dla: ZADANIE I - część II, podpunkt C) Osoba powinna posiadać wykształcenie wyższe - specjalność: nauczanie matematyki z przygotowaniem pedagogicznym, dającym kwalifikacje do nauczania matematyki w szkole podstawowej (kl. VI). Dla: ZADANIE I - część II, podpunkt D) Osoba powinna posiadać wykształcenie wyższe - specjalność: nauczanie matematyki z przygotowaniem pedagogicznym, dającym kwalifikacje do nauczania matematyki w szkole podstawowej. Dla: ZADANIE I - część III, podpunkt A) Osoba powinna posiadać wykształcenie wyższe - specjalność: filologia angielska z przygotowaniem pedagogicznym, dającym kwalifikacje do nauczania języka angielskiego w szkole. Dla: ZADANIE I - część III, podpunkt B) Osoba powinna posiadać wykształcenie wyższe - specjalność: filologia angielska z przygotowaniem pedagogicznym, dającym kwalifikacje do nauczania języka angielskiego w szkole. Dla: ZADANIE I - część IV, Osoba powinna posiadać wykształcenie wyższe - specjalność: filologia polska z przygotowaniem pedagogicznym, dającym kwalifikacje do nauczania języka polskiego w szkole. Dla: ZADANIE I - część V, Osoba powinna posiadać wykształcenie wyższe - z przygotowaniem pedagogicznym, dającym kwalifikacje do nauczania przyrody w szkole. Dla: ZADANIE I - część VI, Osoba powinna posiadać wykształcenie wyższe - z przygotowaniem pedagogicznym, dającym kwalifikacje do nauczania informatyki w szkole Dla: ZADANIE I - część VII, Osoba powinna posiadać wykształcenie wyższe - z przygotowaniem pedagogicznym, dającym kwalifikacje do nauczania w szkole oraz uprawnienia do prowadzenia zajęć artystycznych. Dla: ZADANIE I - część VIII, Osoba powinna posiadać wykształcenie wyższe - z przygotowaniem pedagogicznym, dającym kwalifikacje do nauczania w szkole oraz uprawnienia do prowadzenia zajęć rekreacyjno - ruchowych. Dla: ZADANIE II - część I, podpunkt A) Osoba powinna posiadać wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, dającym kwalifikacje i uprawnienia do prowadzenia zajęć logopedycznych. Dla: ZADANIE II - część I, podpunkt B) Osoba posiadająca wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, dającym kwalifikacje i uprawnienia do prowadzenia poradnictwa psychologicznego. Dla: ZADANIE II - część II, podpunkt A) Osoba powinna posiadać wykształcenie wyższe - specjalność: nauczanie matematyki z przygotowaniem pedagogicznym, dającym kwalifikacje do nauczania matematyki w gimnazjum. Dla: ZADANIE II - część II, podpunkt B) Osoba powinna posiadać wykształcenie wyższe - specjalność: nauczanie matematyki z przygotowaniem pedagogicznym, dającym kwalifikacje do nauczania matematyki w gimnazjum. Dla: ZADANIE II - część III, podpunkt A) Osoba powinna posiadać wykształcenie wyższe - specjalność: filologia angielska z przygotowaniem pedagogicznym, dającym kwalifikacje do nauczania języka angielskiego w szkole. Dla: ZADANIE II - część III, podpunkt B) Osoba powinna posiadać wykształcenie wyższe - specjalność: filologia germańska z przygotowaniem pedagogicznym, dającym kwalifikacje do nauczania języka niemieckiego w szkole. Dla: ZADANIE II - część IV, podpunkt A) Osoba powinna posiadać wykształcenie wyższe - z przygotowaniem pedagogicznym, dającym kwalifikacje do nauczania w gimnazjum i uprawnienia do nauczania chemii. Dla: ZADANIE II - część IV, podpunkt B) Osoba powinna posiadać wykształcenie wyższe - z przygotowaniem pedagogicznym, dającym kwalifikacje do nauczania w gimnazjum i uprawnienia do nauczania geografii. Dla: ZADANIE II - część IV, podpunkt C) Osoba powinna posiadać wykształcenie wyższe - z przygotowaniem pedagogicznym, dającym kwalifikacje do nauczania w gimnazjum i uprawnienia do nauczania fizyki. Dla: ZADANIE II - część IV, podpunkt D) Osoba powinna posiadać wykształcenie wyższe - z przygotowaniem pedagogicznym, dającym kwalifikacje do nauczania w gimnazjum i uprawnienia do nauczania biologii. Dla: ZADANIE II - część V Osoba powinna posiadać wykształcenie wyższe - z przygotowaniem pedagogicznym, dającym kwalifikacje do nauczania w szkole oraz uprawnienia do prowadzenia zajęć artystycznych. Dla: ZADANIE II - część VI, podpunkt A) moduł zajęć dziennikarskich Osoba powinna posiadać wykształcenie wyższe - z przygotowaniem pedagogicznym, dającym kwalifikacje do nauczania w szkole oraz uprawnienia do prowadzenia warsztatów dziennikarskich Dla: ZADANIE II - część VI, podpunkt B) moduł zajęć z informatyki Osoba powinna posiadać wykształcenie wyższe - z przygotowaniem pedagogicznym, dającym kwalifikacje do nauczania informatyki w szkole. Dla: ZADANIE II - część VII, Osoba powinna posiadać wykształcenie wyższe - z przygotowaniem pedagogicznym, dającym kwalifikacje do nauczania w gimnazjum i uprawnienia do nauczania historii. Dla: ZADANIE II - część VIII Osoba powinna posiadać wykształcenie wyższe - z przygotowaniem pedagogicznym, dającym kwalifikacje do nauczania w szkole oraz uprawnienia do prowadzenia zajęć rekreacyjno - ruchowych. Dla: ZADANIE III - część I, Osoba powinna posiadać wykształcenie wyższe - z przygotowaniem pedagogicznym, posiadającym uprawnienia do prowadzenia doradztwa zawodowego/przedsiębiorczości.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie żąda podania sposobu spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie żąda podania sposobu spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie żąda podania sposobu spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
załącznik nr 1 - formularz oferty załącznik nr 2 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, załącznik nr 3 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, załącznik nr 4 - wzór umowy(do zapoznania się), załącznik nr 5- wzór CV i deklaracji uczestnictwa w projekcie, załącznik nr 6 - oświadczenie o zaangażowaniu w inne projekty POKL, załącznik nr 7 - oświadczenie o zatrudnieniu w IP, załącznik nr 8 - wzór formularza do programu zajęć załącznik nr 9 - oświadczenie, o posiadaniu wymaganych uprawnień.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsiptarnawatka.biposwiata.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół i Przedszkola w Tarnawatce, ul. Lubelska 62, 22-604 Tarnawatka.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół i Przedszkola w Tarnawatce, ul. Lubelska 62, 22-604 Tarnawatka, pokój nr 11 (gimnazjum).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla Szkoły Podstawowej w Tarnawatce w ramach projektu pt. WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH DZIECI I MŁODZIEŻY Z GMINY TARNAWATKA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I: A. Zajęcia pozalekcyjne logopedyczne dla uczniów Szkoły Podstawowej liczba grup 4 grupy liczba uczniów w grupie 4 osoby liczba godzin przypadająca na jedną grupę 30 (łącznie 4 grupy 120 godzin) B. Zajęcia pozalekcyjne z psychologiem dla uczniów Szkoły Podstawowej. liczba grup 5 grup liczba uczniów w grupie 4 osoby liczba godzin przypadająca na jedną grupę 30 (łącznie 5 grup 150 godzin) CZĘŚĆ II: A. Zajęcia pozalekcyjne wyrównawcze dla uczniów osiągających słabsze wyniki w nauce z matematyki w Szkole Podstawowej liczba grup 1 grupa liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 30 B. Zajęcia pozalekcyjne z matematyki obowiązkowe dla uczniów kl. III Szkoły Podstawowej liczba grup 4 grupy liczba uczniów w grupie 3 grupy x 8 osób, 1 grupa x 6 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 30 (łącznie 4 grupy 120 godzin) C. Zajęcia pozalekcyjne z matematyki obowiązkowe dla uczniów kl. VI Szkoły Podstawowej liczba grup 4 grupy liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 30 (łącznie 4 grupy 120 godzin) D. Zajęcia pozalekcyjne z matematyki dla pozostałych uczniów Szkoły Podstawowej liczba grup 1 grupa liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 60 CZĘŚĆ III: A. Zajęcia pozalekcyjne z j. angielskiego obowiązkowe dla uczniów kl. VI Szkoły Podstawowej liczba grup 4 grupy liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 30 (łącznie 4 grupy 120 godzin) B. Zajęcia pozalekcyjne z j. angielskiego dla pozostałych uczniów Szkoły Podstawowej liczba grup 1 grupa liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 60 CZĘŚĆ IV: Zajęcia pozalekcyjne z języka polskiego dla uczniów Szkoły Podstawowej liczba grup 1 grupa liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 60 CZĘŚĆ V: Zajęcia pozalekcyjne z przyrody dla uczniów Szkoły Podstawowej liczba grup 1 grupa liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 60 CZĘŚĆ VI: Zajęcia pozalekcyjne z informatyki dla uczniów Szkoły Podstawowej. liczba grup 1 grupa liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 60 CZĘŚĆ VII: Zajęcia pozalekcyjne artystyczne dla uczniów Szkoły Podstawowej. liczba grup 1 grupa liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 60 CZĘŚĆ VIII: Zajęcia pozalekcyjne rekreacyjno ruchowe dla uczniów Szkoły Podstawowej liczba grup 1 grupa liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 60.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla Gimnazjum w Tarnawatce w ramach projektu pt. WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH DZIECI I MŁODZIEŻY Z GMINY TARNAWATKA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I: A. Zajęcia pozalekcyjne logopedyczne dla uczniów Gimnazjum liczba grup 3 grupy liczba uczniów w grupie 4 osoby liczba godzin przypadająca na jedną grupę 30 (łącznie 3 grupy 90 godzin) B. Zajęcia pozalekcyjne z psychologiem dla uczniów Gimnazjum. liczba grup 5 grup liczba uczniów w grupie 4 osoby liczba godzin przypadająca na jedną grupę 30 (łącznie 5 grup 150 godzin) CZĘŚĆ II: A. Zajęcia pozalekcyjne wyrównawcze dla uczniów osiągających słabsze wyniki w nauce z matematyki w Gimnazjum liczba grup 1 grupa liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 30 B. Zajęcia pozalekcyjne z matematyki obowiązkowe dla uczniów kl. III Gimnazjum liczba grup 5 grup liczba uczniów w grupie 7osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 30 (łącznie 5 grup - 150 godzin) CZĘŚĆ III: A. Zajęcia pozalekcyjne z j. angielskiego dla uczniów kl. III Gimnazjum liczba grup 2 grupy liczba uczniów w grupie 7 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 30 (łącznie 2 grupy 60 godzin) B Zajęcia pozalekcyjne z j. niemieckiego dla uczniów kl. III Gimnazjum liczba grup 3 grupy liczba uczniów w grupie 7 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 30 (łącznie 3 grupy 90 godzin) CZĘŚĆ IV: A. Zajęcia pozalekcyjne z chemii dla uczniów Gimnazjum liczba grup 1 grupa liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 60 B. Zajęcia pozalekcyjne z geografii dla uczniów Gimnazjum liczba grup 1 grupa liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 60 C. Zajęcia pozalekcyjne z fizyki dla uczniów Gimnazjum liczba grup 1 grupa liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 60 D. Zajęcia pozalekcyjne z biologii dla uczniów Gimnazjum liczba grup 1 grupa liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 60 CZĘŚĆ V: Zajęcia pozalekcyjne artystyczne dla uczniów Gimnazjum liczba grup 1 grupa liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 60 CZĘŚĆ VI: Zajęcia pozalekcyjne dziennikarsko informatyczne dla uczniów Gimnazjum A. moduł zajęć dziennikarskich liczba grup 1 grupa liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 30 B. moduł zajęć z informatyki liczba grup 1 grupa liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 30 CZĘŚĆ VII: Zajęcia pozalekcyjne z historii dla uczniów Gimnazjum liczba grup 1 grupa liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 60 CZĘŚĆ VIII: Zajęcia pozalekcyjne rekreacyjno ruchowe dla uczniów Gimnazjum. liczba grup 2 grupy liczba uczniów w grupie 8 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 60 (łącznie 2 grupy 120 godzin).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szkolny Ośrodek Karier dla Gimnazjum w Tarnawatce w ramach projektu pt. WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH DZIECI I MŁODZIEŻY Z GMINY TARNAWATKA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I: Zajęcia pozalekcyjne z doradcą zawodowym dla uczniów Gimnazjum liczba grup 4 grupy liczba uczniów w grupie 3 grupy x 10 osób, 1 grupa x 5 osób liczba godzin przypadająca na jedną grupę 60 (4 grupy 240 godzin + 60 godz. zajęć indywidualnych, łącznie 300 godzin).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Zespół Szkół i Przedszkola w Tarnawatce